יום שלישי, 22 במרץ 2016

במי עדיף לבחור, חברת עיצוב אתרים או מעצב פרילאנס?

במידה ואתה מתעניין בבניית אתר אינטרנט מעוצב ומותאם אישית לעסק שלך, יחזרו אחריך חברות עיצוב אתרים ומעצבים פרילנסרים רבים. לנוכח גודש ההצעות, תמצא את עצמך מבולבל. במי כדאי לבחור? בחברת עיצוב אתרים או באדם פרטי? מה היתרונות והחסרונות של כל בחירה? בפוסט הזה אנסה לענות על שאלות אלו. ראשית, לפני שאתה מחליט, עליך להגדיר את המטרה במלואה. האם אתה מעוניין בחנות מכירות מקוונת עם אפשרות של רכישה אונליין? אולי אתה מעוניין באתר קהילתי עם פורומים? חשוב שתגדיר לעצמך כל פרט באתר העתידי. רק אחר כך, תוכל לפנות לחברות ומעצבים למיניהם. בגדול, ההבדל העיקרי בין חברות עיצוב אתר לפרילנסרים הוא זה: מעצב פרילנס יבנה עבורך את האתר לבדו או בשיתוף פעולה עם מתכנת. לעומת זאת, בחברה ישנן מחלקות שונות שעובדות בשיתוף פעולה, כדי לבנות לך את האתר.

 

היחס שתקבל

בזמן שחברת עיצוב אתרים תתייחס אליך כאל לקוח אחד מתוך מאות (אלא גם כן אתה לקוח חשוב ומכובד), בעבודה עם פרילאנס תזכה ליחס אישי ומיוחד.

מהירות התגובה

בחברת עיצוב אתרי אינטרנט כל בקשה שלך תיאלץ להמתין זמן מה עד שתטופל. זאת, מכיוון שהגרפיקאים והמתכנתים עמוסים בפרוייקטים רבים. פרילאנס, לעומת זאת, עשוי להיות זמין יותר לבקשותיך.

מקצועיות

לעיתים, מעצב פרילאנס אחראי גם על הבנייה וגם על העיצוב. במקרים אלו, יתכן שהוא אינו מומחה בשני התחומים האלו. אחד מהם עלול להיות חלש יותר אצלו. לדוגמה, יתכן שהוא מומחה בכל הנוגע לתכנות, אך אינו מגיע לרמה של מעצב אתרים מקצועי. לעומת זאת, בחברת עיצוב אתרי אינטרנט כל אדם מומחה בתחום שלו. מעצב מקצועי ומיומן יעצב עבורך סקיצה, שתעבור לידיו של תוכניתן מומחה.

כימיה

ההצלחה של הפרויקט תלויה מאוד בכימיה בין האנשים, שעובדים יחדיו וכימיה כזו היא לא דבר מובן מאליו. מעצב פרילאנס לרוב עובד עם מתכנת שיש לו כימיה מצוינת עימו. העבודה ביניהם תבוצע על הצד הטוב ביותר. בנוסף, מכיוון שמלוא תשומת ליבו מוקדש לאתר שלך, הוא יוודא כי הכל מתבצע כשורה ובהתאם לתוכניות.

אמינות

יש יתרון לבחירת חברה על פני פרילאנס מבחינת אמינות. כאשר אתה בוחר חברה, אתה יודע שתמיד יהיה לך למי לפנות. פרילאנס, לעומת זאת, עלול לטוס לחופשה לחו"ל, לעשות הסבה למקצוע אחר, להתמסר לטיפול במשפחה – ואז לא יהיה איש שיוכל להחליפו ולטפל בך.

כל הפתרונות תחת קורת גג אחת

בחירה בחברה עשויה לספק לך את כל הפתרונות שאתה זקוק להם: דומיין, אחסנה, בניית אתר, עיצוב, קידום, טקסט שיווקי, קמפיין ממומן וכו'. בשורה התחתונה, בין אם אתה בוחר מעצב פרילאנס או חברת עיצוב אתרי אינטרנט, חשוב שתבחר אדם/חברה איכותיים ואמינים, שיעשו היטב את המלאכה. נכתב עבור אביב עיצובים | כל הזכויות שמורות. aviv-design.co.il

 

כתבות מומלצות:

2 תגובות:

  1. לפני הקידום צריך שיהיה לך אתר אני ממליץ על בניית אתרים בכל הארץ

    השבמחק
  2. לפני הקידום צריך שיהיה לך אתר אני ממליץ על בניית אתרים בכל הארץ

    השבמחק